X
Egzamin ósmoklasisty 2019!
Nasza szkoła otrzymała List gratulacyjny
od Kuratora Oświaty
- za wysoki wynik egzaminu!

- język polski - 80,6%
- język angielski -91,5%
- język rosyjski - 100%
- matematyka - 64,2%
(
Sekretariat szkoły czynny
poniedziałek -piątek
w godz. 7.15-17.00
tel. 56-659-89-70
Rekrutacja uzupełniająca:
do klas I - II liceum
do klas I - VIII szkoły podstawowej,
trwa cały rok
Rekrutacja

.
.
GEM – rekrutacja

 

  • Społeczna Językowa Szkoła Podstawowa GEM

.

  • Liczba uczniów w klasach: od 10 – 14
  • Zgłoszenie dziecka do szkoły:
  • zapisy do klasy I szkoły podstawowej trwają cały rok,
  • obowiązuje kolejność zgłoszeń,
  • zgłoszenia dziecka rodzice/prawni opiekunowie mogą dokonać osobiście
    w sekretariacie szkoły (PDF) lub za pomocą karty zgłoszenia pocztą elektroniczną  (DOC),
  • zgłoszenia przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
  • do szkoły przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z dzieckiem
    i jego rodzicami,
  • aby umówić się na rozmowę kwalifikacyjną należy zadzwonić do sekretariatu szkoły i ustalić termin spotkania,
  • pierwszeństwo mają dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.

 

  • Rodzice uczniów zapisanych do I klasy szkoły podstawowej dostarczają  następujące dokumenty:
  • ksero aktu urodzenia dziecka,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL dziecka,
  • zaświadczenie o ukończeniu klasy „0” oraz opinię pedagogiczną,
  • opinię Poradni PP o gotowości podjęcia nauki w szkole dziecka 6-letniego,
    które nie uczęszczało do klasy „0”,
  • karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 6-letniego,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 5- letniego( do klasy „0”),
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
    przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

  • Rekrutacja uzupełniająca

Rodzice uczniów zapisanych uzupełniająco do klas II-VIII szkoły podstawowej dostarczają  następujące dokumenty:

  • zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta zdrowia dziecka,
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
    przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

.

  • Społeczne Ogólnokształcące Liceum Językowe GEM :

 

  • Liczba uczniów w klasach: od 10 – 14
  • Zgłoszenie ucznia do liceum:
  • rekrutacja do klasy I liceum trwa cały rok.
  • zgłoszeni uczniowie muszą wykazać się:
  • – oceną dobrą lub wyższą ze sprawowania  w klasie VIII SP,
  • – średnią ocen powyżej 4,5  w klasie VIII SP,
  • – łącznym wynikiem z egzaminu po VIII klasie powyżej 70%,
  • obowiązuje kolejność zgłoszeń,
  • zgłoszenia dziecka rodzice/prawni opiekunowie mogą dokonać osobiście
    w sekretariacie szkoły (PDF) lub za pomocą karty zgłoszenia pocztą elektroniczną  (DOC),
  • zgłoszenia przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
  • do liceum przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z uczniem
    i jego rodzicami,
  • aby umówić się na rozmowę należy zadzwonić do sekretariatu szkoły i ustalić termin spotkania,
  • pierwszeństwo mają uczniowie, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.

 

    • Uczniowie zapisani do I klasy liceum dostarczają  następujące dokumenty:
  • świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • kartę zdrowia,
  • świadectwo ukończenia klasy VIII SP, oraz wynik egzaminu po klasie VIII.
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

  • Rekrutacja uzupełniająca

Uczniowie zapisani uzupełniająco do klas I – III liceum dostarczają  następujące dokumenty:

  • zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta zdrowia dziecka,
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.