X
Trwa nabór do klasy I SP
i uzupełniający do klas II-VIII na rok 2020/21

(zakładka rekrutacja)
(
Trwa nabór do klasy I LO na rok 2020/21
Rekrutacja uzupełniająca do klas I-III liceum
trwa cały rok

(zakładka rekrutacja)
Sekretariat czynny:
od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 - 15.00
telefon-566598970; 502 557 865
e-dziennik - https://uonetplus.vulcan.net.pl/miastotorun
POKAŻ MENU
SCHOWAJ MENU
Rekrutacja

.
.
GEM – rekrutacja

 

  • Społeczna Językowa Szkoła Podstawowa GEM

.

  • Liczba uczniów w klasach: od 10 – 14
  • Zgłoszenie dziecka do szkoły:
  • zapisy do klasy I szkoły podstawowej trwają cały rok,
  • obowiązuje kolejność zgłoszeń,
  • zgłoszenia dziecka rodzice/prawni opiekunowie mogą dokonać osobiście
    w sekretariacie szkoły (PDF DOC),
  • zgłoszenia przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
  • do szkoły przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z dzieckiem
    i jego rodzicami,
  • aby umówić się na rozmowę kwalifikacyjną należy zadzwonić do sekretariatu szkoły i ustalić termin spotkania,
  • pierwszeństwo mają dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
    przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

  • Rodzice uczniów zapisanych do I klasy szkoły podstawowej dostarczają  następujące dokumenty:
  • ksero aktu urodzenia dziecka,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL dziecka,
  • zaświadczenie o ukończeniu klasy „0” oraz opinię pedagogiczną,
  • opinię Poradni PP o gotowości podjęcia nauki w szkole dziecka 6-letniego,
    które nie uczęszczało do klasy „0”,
  • karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 6-letniego,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 5- letniego( do klasy „0”),

 

  • Rekrutacja uzupełniająca

Rodzice uczniów zapisanych uzupełniająco do klas I-VIII szkoły podstawowej dostarczają  następujące dokumenty:

  • zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta zdrowia dziecka,
  • ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia.
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
    przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

.

  • Społeczne Ogólnokształcące Liceum Językowe GEM :

 

  • Liczba uczniów w klasach: od 10 – 14
  • Przyjęcie ucznia do liceum:
  • rekrutacja do klasy I liceum trwa cały rok.
  • zgłoszeni uczniowie muszą wykazać się:
  • – oceną dobrą lub wyższą ze sprawowania  w klasie VIII SP,
  • – średnią ocen powyżej 4,5  w klasie VIII SP,
  • – łącznym dobrym wynikiem z egzaminu po VIII klasie,
  • obowiązuje kolejność zgłoszeń,
  • podanie o przyjęcie do szkoły należy złożyć osobiście w sekretariacie szkoły. Wzór podania (PDF).
  • podania przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
  • do liceum przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z uczniem
    i jego rodzicami,
  • aby umówić się na rozmowę należy zadzwonić do sekretariatu szkoły i ustalić termin spotkania,
  • pierwszeństwo mają uczniowie, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.

 

    • Uczniowie zapisani do I klasy liceum dostarczają  następujące dokumenty:
  • świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • kartę zdrowia,
  • świadectwo ukończenia klasy VIII SP, oraz wynik egzaminu po klasie VIII.

 

  • Rekrutacja uzupełniająca

Uczniowie zapisani uzupełniająco do klas I – IV liceum dostarczają  następujące dokumenty:

  • zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
  • 3 zdjęcia,
  • PESEL ucznia,
  • nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
  • karta zdrowia dziecka,
  • ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia,
  • przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.