- Zgłoszenie dziecka do szkoły:
- zapisy do klasy I szkoły podstawowej trwają cały rok,
- obowiązuje kolejność zgłoszeń,
- zgłoszenia dziecka rodzice/prawni opiekunowie mogą dokonać osobiście
w sekretariacie szkoły (PDF / DOC),- zgłoszenia przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
- do szkoły przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z dzieckiem
i jego rodzicami,- aby umówić się na rozmowę kwalifikacyjną należy zadzwonić do sekretariatu szkoły i ustalić termin spotkania,
- pierwszeństwo mają dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.
- przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.
- Rodzice uczniów zapisanych do I klasy szkoły podstawowej dostarczają następujące dokumenty:
- ksero aktu urodzenia dziecka,
- 3 zdjęcia,
- PESEL dziecka,
- zaświadczenie o ukończeniu klasy „0” oraz opinię pedagogiczną,
- opinię Poradni PP o gotowości podjęcia nauki w szkole dziecka 6-letniego,
które nie uczęszczało do klasy „0”,- karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 6-letniego,
- nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
- karta badania rozwoju i zdrowia dziecka 5- letniego( do klasy „0”),
- Rekrutacja uzupełniająca
Rodzice uczniów zapisanych uzupełniająco do klas I-VIII szkoły podstawowej dostarczają następujące dokumenty:
- zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
- 3 zdjęcia,
- PESEL ucznia,
- nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
- karta zdrowia dziecka,
- ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia.
- przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Społecznej Szkole Podstawowej GEM
przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.