.
- Liczba uczniów w klasach: od 10 – 14
- Przyjęcie ucznia do liceum:
- rekrutacja do klasy I liceum trwa cały rok.
- zgłoszeni uczniowie muszą wykazać się:
- – oceną dobrą lub wyższą ze sprawowania w klasie VIII SP,
- – średnią ocen powyżej 4,2 w klasie VIII SP,
- – łącznym dobrym wynikiem z egzaminu po VIII klasie,
- obowiązuje kolejność zgłoszeń,
- podanie o przyjęcie do szkoły należy złożyć osobiście w sekretariacie szkoły. Wzór podania (PDF).
- podania przyjmowane są do momentu wyczerpania miejsc, lub na listę rezerwową,
- do liceum przyjmujemy uczniów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z uczniem
i jego rodzicami,- aby umówić się na rozmowę należy zadzwonić do sekretariatu szkoły (56-659-89-70) i ustalić termin spotkania,
- pierwszeństwo mają uczniowie, których rodzeństwo uczęszcza do szkół GEM.
- przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.
- Uczniowie zapisani do I klasy liceum dostarczają następujące dokumenty:
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
- 3 zdjęcia,
- PESEL ucznia,
- ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia,
- nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
- kartę zdrowia,
- świadectwo ukończenia klasy VIII SP, oraz wynik egzaminu po klasie VIII.
- Rekrutacja uzupełniająca
Uczniowie zapisani uzupełniająco do klas I – IV liceum dostarczają następujące dokumenty:
- zaświadczenie o ukończeniu ostatniej klasy,
- 3 zdjęcia,
- PESEL ucznia,
- nazwa i adres szkoły rejonowej właściwej dla miejsca zameldowania ucznia,
- karta zdrowia dziecka,
- ewentualne opinie Poradni PP dotyczące ucznia,
- przyjęcie ucznia do szkoły następuje po podpisaniu dwustronnej umowy dotyczącej woli umieszczenia dziecka w Liceum przez rodziców i dyrektora szkoły oraz uiszczenie wpisowego.